12 mei 2014

Woonwinkeltip: Sluiz op Ibiza

Vorige week was ik een weekje op Ibiza en daar hebben ze een hele mooie winkel: Sluiz. Echt een aanrader als je van kleur en geen doorsnee inrichting houdt. Bijzondere items worden gecombineerd met wat gewonere items. Denk aan een enorme eend als lamp en bijvoorbeeld een kleurrijke doodskist. Als je gaat, doe het dan in stijl, toch?! Ik kon er met gemak een uur rondlopen en dan werd ik nog weer verrast door iets wat ik niet had gezien. Mocht dat huis op Ibiza er ooit komen (als ik de loterij win), dan slaag ik hier zeker voor de inrichting.




Ze hebben trouwens ook mooie kleding en een fijn restaurant. Ik bezocht de grote vestiging in St Getrudis, maar in San Jose is een kleine intiemere winkel. Die wil ik een volgende keer zeker nog een keer bezoeken.

Fotografie: casa&co. met Iphone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...