23 juli 2014

Flexa Creations Colour House



Vorige week was ik uitgenodigd voor het Flexa Blogger Event, georganiseerd door Meet the Blogger.Ik ben gek op kleur, dus een event met als thema kleur is wel aan mij besteed. Flexa heeft deze maand een pop-up-store in Amsterdam: Flexa Creations House of Colour. In deze winkel kun je ervaren wat kleuren met je doen en ontdekken wat echt bij je past. Flexa gelooft dat de kleuren die je kiest iets over jouw vertellen. De campagne luidt dan ook 'Wat mijn Muren vertellen'. En daar het draait volgens mij precies om.

Boegvrouw van de campagne is Victoria Koblenko en zij heeft een zeer uitgesproken kleurenpalet samengesteld met veel mooie groenen. Maar iets anders had ik ook niet verwacht. Zij droeg overigens ook een zeer gewaagde groene keverjurk


Naast inspiratie opdoen was er ook geweldig eten, zoals moijto-ijsjes. Yum! Verder werden we gevraagd iets mee te nemen wat ons inspireert. Ik koos voor het boek Floddertje van Annie M.G. Schmid en dan niet om de geweldige tekeningen, maar vooral het kleurgebruik van Fiep Westendorp. De mooie vergrijsde tinten die zij gebruikte vind ik geweldig. Na het samenstellen van ons eigen kleurenpalet mochten we verf meenemen. Ik koos voor een vergrijsde groen: Early Dew. Volgende week hoop ik eindelijk de laatste witte muur in de woonkamer te schilderen. Keep you posted!

Fotografie: casa&co. en Flexa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...