7 juni 2013

Design District 2013

Gisteren was ik op het Design District in Zaandam. In het Taets werden door 140 deelnemers hun nieuwe producten getoond en dat moesten we natuurlijk zien en vastleggen. Hier een selectie van wat ik heb gespot.


Bij de entree stonden deze kanjers van Jacco Maris in zomers oranje. Helemaal leuk. 


Mijn collega's van CRISP stonden er ook met een groen trendplein. In samenwerking met deelnemers van Design District en Bloemenbureau Holland was de stand ingericht. Een mooie presentatie en natuurlijk altijd goed om CRISP onder de aandacht te brengen. 

Op een of andere manier maak ik altijd veel foto's van lampen. Zoals deze van Alex de Witte. Het mooist zijn ze als ze in een verzameling hangen. 


Een trend die je veel ziet is dat het snoer juist onderdeel is van het design, zoals bij deze lampen van Kuiken Design


Marielle Leenders fotografeert en bewerkt foto's en dat levert prachtige producten op zoals uniek fotobehang, maar ook vloeren. Zelf was ik weg van deze wandmedaillons, maar ook het behang kan een kamer net dat beetje meer geven.

Tenslotte was de stand van Wonderwall Studios heel vrolijk door de lampen. Ik werd  blij van deze presentatie van deze stoere wandproducten. 


Ben benieuwd waar jij je oog op hebt laten vallen. 

1 opmerking:

  1. Really this is very nice place..these pics is looking very nice..beautiful post..Thanks

    Verlichting Design

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...