26 mei 2016

10 vragen aan..... Hanneke Bonhof

Hanneke is net als ik Cubiqz-styliste en de decormeubels van karton zie je dus veel in haar werk, maar bij haar kun je ook terecht voor interieurstyling van winkels en geeft ze les op de Interieuracademie.

Grootste misverstand over vastgoedstyling?
Het grootste misverstand is dat vastgoedstyling duur is. Het levert juist wat op: een verkochte woning!. En natuurlijk een goede woningpresentatie!

Licht aan of uit?
Aan! Als het mogelijk is.. Het geeft meer sfeer en ruimtelijkheid. Ik heb zelf veel woningen ingericht waar geen verlichting meer in zat en het budget te klein was om het toe te voegen. Daarom werk ik met veel kleurige accessoires.

Meubels van karton of echt?
Combinatie van beide, ik maak graag gebruik van de kartonnen meubels, maar zet ook wel eens een echte tafel met stoelen neer. De kartonnen meubels vul ik aan met echte tafeltjes enz.

Inspiratiebron?
Musea, een stad, de natuur, woonprogramma

Leukste project?
De 2 hotels die ik heb mogen restylen en een boekhandel in Tiel waar ik een restyleplan voor heb gemaakt. En niet te vergeten de make -over waar ik vrijwillig aan heb bijgedragen voor een terminaal zieke dame. Filmpje staat op mijn website.

Favoriete woonaccessoire? 
Kleine ronde bijzet-tafeltjes..en kussens, veeeel kussens!

Droomproject?
Een vakantiehuisjes park inrichten.

Verrassend inkoopadres voor woonaccessoires?
Geen vast inkoopadres, ook bij de kringloopwinkel maar dat is niet zo verrassend..

Perfecte housewarminggift?

Een mooie bos verse bloemen passend bij het interieur..!

 Als je verkopers maar één tip mag geven, wat zou die dan zijn?
Denk goed na over de eerste indruk die de kijker krijgt van jouw woning.., opruimen en poetsen!

Meer info over Hanneke en haar bedrijf vind je op: www.hannverkoopstyling.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...